کتاب مدیریت ارتباط با مشتری CRM انتشارات چاپ و نشر بازرگانی
ویژگی ها و سر فصل های کتاب مدیریت ارتباط با مشتری CRM :
کتاب حاضر به عنوان یک رویکرد نوین کسب و کار در سال های اخیر نقش بسزایی در توسعه روابط بلندمدت میان سازمان و مشتری در کلیه بخش های تولیدی و خدماتی مانند بانک ها، شرکت های بیمه، شرکت های حمل و نقل و نظایر این ها ایفا نموده است. استفاده از فنون و ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری علاوه بر افزایش غنای ارتباط سازمان و مشتریان منجر به رشد تولید و افزایش سودآوری سازمان نیز می گردد. این مبحث مانند سایر حوزه های کسب و کار تحت تاثیر پیشرفت های فناوری اطلاعات دستخوش تغییر و تحول بسیاری گردید. به صورتی که امروزه تحت تاثیر نفوذ و گسترش اینترنت، ساختار جدیدی تحت عنوان مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (e_crm) شکل گرفت.
با توجه به تحولات اخیر در عرصه اقتصاد جهانی و فضای کسب و کار، نویسندگان کتاب CRM با هدف کمک به توسعه علوم مرتبط با بخش بازرگانی به تالیف این اثر مهم اقدام نموده اند. بررسی جامع اصول ارتباط با مشتری، استراتژی CRM ، چارچوب مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت ارتباط الکترونیکی به همراه ارائه مدل های کاربردی از مباحث مهم این کتاب مذکور هستند. خواننده در فصلی از این کتاب با مفهوم پیاده سازی CRM در سازمان ها آشنا می گردد. در این فصل چارچوب مفهومی CRM با دیدگاه های مختلف بیان و مدل های پیاده سازی آن از جمله مدل گارتنر به تفصیل مورد بحث قرار می گیرد.
کتاب فوق مجموعه ای از اطلاعات کاربردی می باشد. که علاوه بر دانشجویان مدیریت در کلیه گرایش ها، مدیران سازمان ها و سایر پژوهشگران و علاقمندان نیز می توانند از آن بهره گیرند.
کتاب فوق توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی به چاپ رسیده است و در فروشگاه اینترنتی کتاب رنگی عرضه میگردد.
موضوع کتاب : کتاب دانشگاهی، مدیریت بازاریابی, مدیریت بازاریابی دانشگاهی, دسته فناوری های نوین, صنعت هتلداری ایران
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.