وبلاگ

مشاوره رایگان کنکور

مشاوره رایگان کنکور- کتاب رنگی

مشاوره رایگان کنکور

مشاوره رایگان کنکور  آن هم برای راه بسیار دشوار و سختی مثل کنکور سراسری و مهم تر از آن کنکور رشته تجربی با تعداد داوطلب بسیار زیاد در کشورمان امری بسیار مهم و غیرقابل اجتناب می باشد. کمتر داوطلبی از میان داوطلبان رشته تجربی را می توان پیدا کرد که علاقمند به قبولی در کنکور سراسری و ورود ب دانشگاه در رشته های پرطرفداری مثل پزشکی و دندان پزشکی و تمام رشته های زیرمجموعه پزشکی نباشد. پس اینجاست که مشاوره رایگان کنکور اهمیت خود را نشان می دهد.

تیم کتاب رنگی  آماده است تا در کنار داوطلبان عزیز کنکور سراسری با مشاوره رایگان موفقیت در کنکور سراسری قرار گیرد. تا در این راه سخت و متلاطم راه آسان تر و کوتاه تر را با ارائه مشاوره  ، آن هم مشاوره رایگان کنکور راه را از بیراهه نشان داده و از بین رفتن وقت و هزینه داوطلبان جلوگیری کند.

مؤفقیت در کنکور سراسری و البته کنکور تجربی  با توجه به ترافیک زیاد داوطلبان آن و آینده روشن اقتصادی و اجتماعی جامعه پزشکی و پیراپزشکی امروزه بسیار سخت تر شده است. اما یک داوطلب با داشتن  مشاوره رایگان  در کنار خود می تواند با آسودگی خاطر از اینکه مزد زحمات خود را خواهد گرفت به تلاش بی وقفه بپردازد.

مشاوره رایگان کنکور سراسری

برنامه ریزی و مشاوره رایگان کنکور 1401

مسیر و مراحل در برابر یک داوطلب برای موفقیت ، چندین مرحله ثبت نام ، انتخاب منابع کنکور 1401، انتخاب آزمون های کنکوری ، برنامه ریزی ، مطالعه دقیق و … است.

قدم اشتباه در هر یک از این مراحل می تواند را به سمت شکست هدایت کند. لذا ما در این مقاله به مشاوره و برنامه ریزی رایگان کنکور پرداخته ایم تا بهترین مسیر را در هر مرحله  در مقابل داوطلب قرار دهیم.

برای تمام داوطلبان کنکور سراسری واضح است که کوچک ترین خطا در این آزمون(کنکور سراسری) می تواند به کلی باعث تغییر  مسیر زندگی و آینده وی شود.

به این دلیل تیم کتاب رنگی لازم دانست مشاوره رایگان کنکور را کلید بزند.

اولین قدم در مشاوره و برنامه ریزی کنکور

داوطلب کنکور سراسری  که نست و قصد شرکت در آزمون سراسری را گرفته است در مرحله شروع  قرار گرفته است . پس ایتدایی ترین قدم در مشاوره رایگان  تعیین نقطه پایان ( رشته و محل مورد علاقه داوطلب ) می باشد.

و نقطه پایانی داوطلب کنکور سراسری به امید خداوند ثبت نام در رشته و دانشگاه مورد علاقه و هدف داوطلب است.

حال در قدم اول مشاوره رایگان باید ببینیم داوطلب در نقطه شروع چه فاصله ای تا مرحله اخر دارد .

به نوعی دیگر توانایی ها، نقاط قوت و ضعف داوطلب کنکور سراسری در زمان شروع مشاوره در چه زمینه هایی قرار دارد.

بعد از آنکه فهمیدیم سطح علمی و انگیزشی داوطلب عزیز در قدم اول در چه سطحی است. قدمهای بعدی را متناسب با شرایط علمی و انگیزشی و حتی درصورت مشغول به کار بودن داوطلب ، شرایط کاری  و نقطه هدف داوطلب بر می داریم.

مشاوره رایگان کنکور - کتاب رنگی

قدم دوم در برنامه ریزی کنکور

قدم دوم در موفقیت در کنکور در زمان کوتاه  کاملا اختصاصی و منحصر به فرد می باشد. به این معنا که باید با توجه به سطح علمی داوطلب و در کل جایگاهی که داوطلب کنکور در ابتدای کار قرار دارد و در آخر انتخاب های درست و متناسب داوطلب گرامی اتخاذ شود.

در مرحله ی فوق ابتدا منابع کنکور لازم جهت مطالعه و انتخاب آزمون، برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و ساعت های مطالعه داوطلب در طول روز مشخص میگردد.

مرحله مذکور را می توان مهمترین مرحله مشاوره و برنامه ریزی رایگان کنکور بیان نمود. زیرا هرگونه خطا و اشتباه در هرکدام از این موارد می تواند صدمات و خسارات زیاد و گاهی جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

برای مثال داوطلبی که سطح علمی ضعیفی و رو به پایینی دارد و خواهان قبولی در رشته دندانپزشکی تهران می باشد ابتدا باید منابعی راانتخاب کند تا فهم درستی از مطالب درسی بدست آورد.

در قدم اول باید به مطالعه درست کتاب درسی و منابع مطالعه کنکور و تست های سطوح پایین بپردازد. تا هم منابع مطالعه شده در خاطر و ذهن داوطلب تثبیت شود و هم با کسب اعتماد بنفس بیشتر به ادامه ی راه و حل تست های سطح متوسط و دشوار بپردازد.

مشاوره رایگان کنکور وظیفه ای سنگین و بزرگ است که کمکی به تعیین مسیر زندگی و حتی سرنوشت یک داوطلب خواهد کرد.

بهترین منابع کنکور کتاب رنگی

 

منابع کنکور سراسری

یکی از اصول اساسی در برنامه ریزی و مشاوره رایگان کنکور انتخاب منابع کنکور می باشد. اما شاید  برایتان سوال شده باشد چرا انتخاب منبع مطالعه تا این حد میتواند مهم باشد؟

داوطلب کنکوری که بطور جدی شروع به مطالعه و زدن تست می کند و ساعات زیادی  در روز و ماه های متوالی با انگیزه و جدیت زیاد مطالعه می کند فقط درصورتی امکان موفق شدن دارد که منابعی که مطالعه کرده است نزدیک به کنکور و در سطح علمی کنکور سراسری باشند تا بتواند نیاز داوطلب را برطرف کند.

نکته خیلی مهم که ما همیشه در هنگام مشاوره رایگان به داوطلبان عزیز توصیه می کنیم. این است که مهمترین منبع برای مطالعه فقط و فقط کتاب درسی می باشد.

چرا که تمامی سوالات کنکور و کتابهای تست زنی هر چند دشوار بر پایه مطالب کتاب درسی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *